Au existat recent o serie de comentarii despre modul în care munca de acasă a erodat sănătatea mintală, angajamentul, echilibrul dintre viața profesională și viața personală și multe altele ale angajaților. Și, deși există unele adevăruri în aceste relatări, iar unii oameni au suferit emoțional, realitatea este mai complicată. Faptul este că există foarte mulți angajați care nu numai că au supraviețuit, dar au prosperat, în timp ce lucrau de acasă. Și anumite trăsături de personalitate prezic cu acuratețe dacă cineva va iubi sau urăște experiența de a lucra de acasă. În mod clar, majoritatea oamenilor au găsit beneficii pentru a lucra de acasă. Dar când disecăm aceste rezultate de-a lungul anumitor trăsături de personalitate, găsim o disparitate și mai izbitoare
Sondaj al profesioniștilor
Un sondaj recent a evidențiat faptul că profesioniștilor care lucrează de acasă le este greu să simtă că fac diferența, simțind că există un decalaj între munca lor și misiunea organizației lor. Dacă nu simțiți un sens al scopului, riscați să nu vă angajați și să vă subminați performanța și creșterea carierei. Este esențial să găsești sens în munca ta. Iată trei moduri de a nu pierde această eră unică și de a continua să simțiți un sentiment de scop la locul de muncă în timp ce lucrați de acasă: 1. Întrebați-vă colegii de ce. Dacă nu știi de ce faci ceva, întreabă. De exemplu, managerul dumneavoastră vă cere să analizați un set de date. Dacă nu știți clar de ce sau cum acest lucru vă va ajuta managerul, echipa dumneavoastră sau clientul companiei, vorbiți.
Întrebați-l pe managerul dumneavoastră „Pentru a vă asigura că obțin rezultatele de care avem nevoie, vă rugăm să clarificați raționamentul din spatele analizei?”. Informațiile au sens și vă pot da sens. Informațiile și scopul vă vor ajuta să faceți o muncă mai bună. Nu vă fie teamă să întrebați despre scopul din spatele cererilor, sarcinilor sau proiectelor. Apreciază ceea ce ai și situația ta actuală. Recunoașteți privilegiul pe care îl aveți acum. Uneori, recunoscându-vă rolul, munca pe care o faceți și organizația la care contribuiți oferă suficientă semnificație. Adică, nu trebuie să întrebați despre scopul fiecărei sarcini speciale pe care vi s-a cerut să o faceți. Ai încredere în misiune. Ai încredere că ai un impact. Să presupunem că înțelegeți de ce creați o propunere de afacere, dar nu știți clar un aspect anume pe care managerul dumneavoastră îl vrea inclus în produsul de lucru.
Scopul muncii si satisfacția
Este posibil ca acest element al propunerii să vă ocupe o mare parte din timp sau să nu vă intereseze. Există momente în care nu este nevoie să înțelegeți sau să vă bucurați de fiecare aspect al muncii dumneavoastră. Dacă înțelegeți și apreciați imaginea de ansamblu, uneori acest lucru poate fi suficient. Reflectați și stabiliți singuri conexiunea. Dacă nu îți este suficient să apreciezi munca ta sau nu vrei să întrebi care este scopul a ceva, determină scopul pe cont propriu. Pentru a vă ajuta să faceți acest lucru pentru un anumit element de proiect, luați în considerare obiectivele stabilite de managerul sau clientul dumneavoastră. Citiți declarația de misiune a companiei dumneavoastră. Puteți găsi sens în munca dumneavoastră dacă vă faceți timp pentru a reflecta și a conecta punctele. Când veți înțelege ceea ce faceți, veți putea comunica mai eficient cu colegii dumneavoastră și să vă conectați cu clienții.
Concluzie
Companiile și clienții nu doresc ca oamenii să investească timp și bani într-o muncă fără scop. Ar trebui să existe un motiv pentru care faci munca pe care o faci. Dacă nu cunoașteți scopul, dați-i seama. Cunoașterea scopului acțiunilor tale te va ajuta să reușești în rolul tău. Progresul în carieră poate depinde de munca semnificativă. Dacă scopul nu este aparent, spuneți-vă clar. Adresați-vă managerului sau colegilor dumneavoastră scopul lucrării, apreciați unde vă aflați și luați-vă sarcina de a identifica semnificația lucrării dumneavoastră. Folosiți scopul pentru a vă propulsa cariera.