Astăzi vom vorbi despre o performanță revoltătoare! O performanță la care cu toții tânjim si ne întindem gâtul pe stradă cum se spune, pe care foarte puțini din noi reușesc sa o obțină si mai ales să o conducă! Ați ghicit despre ce vreau să vă povestesc in acest articol? DA! Este adevărat, este chiar cea mai rapidă mașină din producție, Bugatti Pur Sport! Si cu toții știm ca atunci când pronunțăm cuvântul Bugatti, gândul ne duce la alta lume față de ceea ce suntem noi obișnuiți, ceea ce face aceste mașini sa fie atât de speciale. Cele 2 cuvinte magice ale acestei bijuterii pe 4 roți? Precisă si strălucitoare! Traseul de conducere obligatoriu cu un interval de timp comprimat a subliniat narațiunea Bugatti Chiron Pur Sport. Pentru a satisface dorința de a schimba țara inaccesibilă a unei viteze maxime de 261 mph. cu 217 mph., și capacitățile mașinilor sport.
Elaborarea celei mai rapide mașini din producție
Haideți sa descoperim în continuare decizia Bugatti de a elabora aceasta Bugatti Pur Sport! Simpla extindere a misiunii de marcă a Bugatti a deschis terenul de joc pentru inginerii Bugatti pentru a transforma Molsheim Meteor într-un exotic multidimensional care direcționează, frânează și virează în stilul clasic al mașinii sport, stabilind în același timp noi recorduri de sprint, care sunt cele mai ușor accesibile și măsură de viteză ușor de înțeles. Este aceeași mașină cu un set de abilități complet diferit. Pur Sport este cea mai rapidă mașină de producție cu ardere internă de pe planetă, atingând 100 km/h în doar … 2,3 secunde. Pur Sport este o elaborare mai dură a Bugatti Chiron, cu 16 cilindri de 1479 de cai putere, pe care am condus-o în urmă cu ani în urmă, cu dublu câștigător de la Le Mans și pilot de dezvoltare Bugatti Andy Wallace pe scaunul pasagerului.
Descoperă motorul Bugatti Pur Sport!
Motorul? Sa vedem ce se aude… Acest motor al Bugatti Pur Sport a fost numit Furious Cube. Ca o mica comparație ca să înțelegeți, vizitați Reno Air Races sau un eveniment de epocă cu mașini Can-Am din anii 1960, pentru a obține o senzație de sunet profund și plin de viață. La fel ca și cu un V12 cu foraj mare, motorul răsună direct prin trunchi, agitând organele interne.
Fără a fi nevoie să se întindă la 420 km/h, Pur Sport are un nou set de trepte de viteze strâns, raporturi mult mai apropiate. Treapta a șaptea este aproximativ comparabilă cu treapta a cincea a lui Chiron. Accelerarea la rulare este strălucitoare, Pur Sport depășind Chiron de la 100 km/h la 100 sau 100 la 150, ca un obișnuit loc de joacă al asasinilor de viteză, în America, când drumul se deschide brusc și nu mai este nimeni altcineva.
Adrenalina maximă
Am auzit oare pe cineva vreodată care să nu vrea acea lovitură de adrenalină? Eu personal, nu am întâlnit pe nimeni până acum. Nimic nu ilustrează mai bine aplicarea puterii decât sprintul de la 60 la 120 km/h. Testarea proprie a lui Bugatti certifică faptul că Pur Sport face saltul pe Chiron cu aproape două secunde. Imaginați-vă că aruncați cu acel tip de accelerație în Grand Prix-ul de la Midnight din Los Angeles. Majoritatea celorlalte mașini vor avea nevoie de o sticlă cu azot pentru a menține Pur Sport la vedere. Cauciucurile sunt de asemenea un element foarte important pentru stabilitatea acestor super mașini. Acestea sunt special create pentru hipercar-uri si sunt gumate și dornice de sarcini laterale. De asemenea, pentru ca o mașină să rămână stabilă și adevărată la 420 km/h, suspensia trebuie să fie relaxată, cu dorința de a rămâne săgeată în traiectorie.
Suspensia noului model Pur Sport
Propun să aflăm in continuare mai multe despre aceasta minunată si perfectă suspensie. În cazul modelului Bugatti Pur Sport, inginerii de suspensie au format un strat negativ de 2,5 grade, creând o mașină căreia îi place să schimbe direcția cu mai mare precizie. Greutatea neaprinsă a etrierelor de frână a fost rasă datorită expertizei Bugatti în imprimarea 3D a titanului. Roțile de magneziu reduc și mai mult greutatea. Un ansamblu mai ușor roată/ anvelopă/frână la capetele brațelor suspensiei permite mișcarea roții mai bine controlată. Din nou, acel cuvânt precizie. Pierderea în greutate a permis, de asemenea, țesut conjunctiv mai rigid în suspensie. Chiar și în cele mai mari dintre cele cinci setări de calibrare, Pur Sport este încordat. Dar acum îi place să danseze. Precizie și strălucire sunt cuvintele operative cu Pur Sport. Mașina conduce cu atâta precizie pe care am strigat-o involuntar într-un colț de bowling.
Spoiler Bugatti Pur Sport
Spoiler? A zis cineva ceva de noul spoiler Bugatti Pur Sport? Este chiar wow! Haideți sa vedem împreună ce îl face așa diferit? Cu toate cerințele avute de-a lungul timpului de reducere a vitezei ultra-ridicate, inginerii Bugatti au înlocuit spoilerul spate activ și sistemul său hidraulic cu o bucată de fibră de carbon la fel de frumoasă cum am văzut-o vreodată. Un spoiler spate înalt care arată ca o sculptură Art Deco cu o coadă de monstru marin, dacă vreodată o astfel de creatură a înotat adâncurile oceanului. Spoilerul spate de 6 picioare, lat de 3 inci, împreună cu separatorul frontal extins măresc forța de forță, îmbunătățesc din nou capacitatea de manevrare la viteze ușor de atins.
Câte kilograme are cea mai rapidă din producția Bugatti?
Un alt element important, greutatea!!! Sunt convinsă că sunteți cu toți curioși cât cântărește cel mai rapid model de la Bugatti, Pur Sport, așa e? Ei bine Bugatti Pur Sport este mai ușor cu 110 kilograme decât Chiron datorită biților din titan în frâne și evacuare și Alcantara ușoară care înlocuiește pielea matlasată și spoilerul posterior simplu. Un rezervor plin va adăuga 156 de lire sterline, apoi există galoane de ulei pentru un motor cu 16 cilindri cu carter uscat. Toate Chiron sunt construite ca prototipurile de la Le Mans. Structura aproape în întregime este din fibră de carbon, astfel încât greutatea considerabilă se află în The Furious Cube. Cutie de viteze masivă așezată sub cot și sistemele de acționare față și spate. Dacă lumea va permite vreodată călătoria gratuită din nou cu siguranță mi-ar plăcea să fac fotografii puternice, cu un fuselaj Chiron din fibră de carbon.
Comparație între modelele Chiron si Pur Sport
De ce să nu facem si o comparație rapidă intre Chiron si Pur Sport? Cine este de acord cu mine? Chiron este un hipercar opulent pentru seducția unui însoțitor sofisticat și minunat, care trece și confortabil pe o distanță cu mașina pana la o operă de teatru. Pur Sport are o margine mai dură și mai ascuțită. Într-un mod străin, este diferența dintre un 911 Turbo S și un 911 GT2 RS. Fundamente similare, dar o experiență total diferită. Pur Sport este pentru o călătorie montană, urmată de atribuire, o întâlnire romantică la un hotel rafinat. Pur Sport diferă pentru a umple numeroasele dimensiuni ale performanței mașinilor sport. Decizia cheie reducerea vitezei maxime, este validată. Dupa cum ziceam mai sus cuvintele reprezentative Pur Sport sunt precis și strălucitor. Foarte bine definite pentru o asemenea bijuterie, cea mai rapidă din întreaga producție.