Se spune multe despre a face afaceri pe internet sau „a vă pune afacerea online”. Pentru mulți, poate suna prea complicat sau prea riscant. Dar există multe motive întemeiate pentru a începe să vindeți (și să vă conduceți afacerea) online. Industria de comerț electronic continuă să crească rapid. În 2019, vânzările globale de comerț electronic au atins valoarea de 25 trilioane de dolari. Știați că se așteaptă ca vânzările la nivel mondial de comerț electronic să crească la 4 trilioane de dolari până în 2020? Clienții încep să vadă comoditatea de a cumpăra online și chiar duc lucrurile cu o notă mai mare. Aceștia fac cumpărături chiar direct de pe smartphone-urile lor. Mulți începători doresc să intre pe această piață, dar nu au nicio idee de unde să înceapă. Dacă sunteți voi, am vești bune – crearea unui magazin online nu a fost niciodată atât de ușoară.
Crearea unui magazin online pentru dezvoltarea afacerii tale!
Dacă sunteți bineînțeles cu gândul la creare magazin online pentru afacerea dvs., vă implor să vă întrebați de ce faceți ceea ce faceți. Care este baza pentru unitatea ta de antreprenor? Permiteți-mi să presupun: Ți-ai început propria afacere pentru că ai vrut să te eliberezi de un sistem dominator de reguli pentru a-ți urma pasiunea. Ai devenit un Antreprenor pentru a-ți controla propriul destin și pentru a putea privi în urmă după mulți ani cu drag și mândrie și să spui: „Am putut să construiesc ceva grozav – din nimic”. Așadar, înainte de a vă întoarce la problema zilnică, luați o secundă pentru a face un pas înapoi și pentru a evalua dacă afacerea dvs. are bazele adecvate. Crearea unui magazin online nu va garanta succesul afacerii dvs., dar vă va îmbunătăți cu siguranță șansele.
Motive si beneficii al creării unui magazin online pentru afacerea ta!
Haideți să vedem acum avantajele si motivele pentru care ar trebui sa începeți o afacere online și să creați un magazin online. Primul motiv – îmbunătățirea imaginii companiei dvs.. Numai acest lucru ar trebui să fie un motiv suficient pentru a începe un nou site web și a începe să vândă online. Este un factor extrem de important, având în vedere că fără un site web, blog sau prezență online, potențialii clienți ar putea înceapă să se întrebe cât de serios sunteți în legătură cu afacerea. Astăzi, companii de toate dimensiunile și industriile stabilesc o prezență online de succes. Dacă nu aveți o prezență online (și una profesională de pornit), atunci nu vă puteți aștepta ca potențialii dvs. clienți să vă ia în serios și veți pierde afaceri în fața concurenților care au o prezență online eficientă.
Prezența online a afacerii – multi beneficii!
Sincer, trebuie să aveți o prezență online, deoarece clienții dvs. se așteaptă să aveți una pentru a fi convinși că vor să cumpere de la o companie serioasă care nu are nimic de ascuns si care investește în imagine. Un alt beneficiu de a avea afacerea și online este acela că disponibilitatea este de 24/7 365 de zile. În timp ce unele restaurante de tip fast-food, magazine alimentare și benzinării gestionează servicii 24 de ore pe zi, este imposibil pentru majoritatea afacerilor, fără internet. Un avantaj cheie pentru a avea un site de comerț electronic este ca și clienții existenți dar și cei potențiali să poată citi despre produsele dvs. și să poată plasa comenzi în orice moment – zi sau noapte. În zilele lucrătoare obișnuite sau de sărbători. Imaginați-vă ce ar putea fi deschisă de 3-4 ori mai mult pentru afacerea dvs..
Generează mai mulți clienți cu ajutorul unui magazin online!
Chiar dacă aveți o afacere tradițională cu servicii offline, puteți genera clienți potențiali și întrebări în timp ce sunteți închis și puteți urmări acei clienți potențiali și clienți odată ce deschideți ziua următoare. Mulți oameni vor dori să își facă cercetările la sfârșitul zilei, când biroul sau afacerea dvs. este închisă, dar site-ul dvs. web poate funcționa și persoana dvs. de vânzări 2/47 pentru a răspunde la întrebări și a genera clienți potențiali (sau vânzări). Un alt avantaj, costuri mici de pornire a unei afaceri online. A începe online înseamnă costuri de pornire foarte mici. Nu aveți clădiri de construit, nici vehicule de cumpărat și puțini (dacă există) personal de angajat. Pur și simplu alege-ți compania potrivita pentru a vă creea magazinul online și pur și simplu să începeți să vindeți.
Treci de la vânzarea offline la cea online!
Dacă vindeți deja offline, tranziția poate fi foarte ușoară. Vindeți în continuare aceleași produse pe care le cunoașteți și cu care aveți o ofertă bună. Punerea companiei dvs. online vă oferă pur și simplu o nouă sursă de clienți. Realitatea este că puteți externaliza o mulțime de lucruri tehnice și chiar lucruri, cum ar fi marketingul social media. Ideal în magazinul online pe care l-ați creeat este să vă prezentați cele mai bune produse. Când aveți produse dovedite, cum ar fi cele mai bune alimente pentru câini de pe piață sau ochelari de vedere de calitate, pe care știți că le vor plăcea clienților, posibilitatea de a le evidenția în fața și centrul magazinului dvs. online va facilita găsirea clienților dvs. și astfel vânzările vor crește.
Internetul creat pentru afaceri!
Internetul a fost creat pentru afaceri. Frumusețea internetului este că potențialii dvs. clienți pot fi literalmente la doar un clic distanță de magazinul dvs. online. Prin intermediul internetului, puteți educa, instrui și rezolva problemele clienților. Puteți accepta comenzi și plăți și le puteți primi direct în căsuța de e-mail. Veți dori să aflați despre noi modalități eficiente și ieftine de a genera trafic către site-ul dvs. web. Cu cât mai mulți oameni care vă găsesc online, cu atât veți obține mai mulți clienți potențiali și vânzări. În timp ce în trecut mulți oameni ezitau să facă afaceri pe internet, astăzi este la fel de obișnuit ca să glisați un card de credit într-o locație fizică.
Ai asistență mai bună prin intermediul unui magazin online!
Asistență mai bună pentru clienți. Internetul vă permite să răspundeți la întrebări și să rezolvați problemele clienților. Creați o secțiune video, o fișă cu specificațiile produsului sau o secțiune întrebări frecvente și puteți direcționa clienții către acele informații timp de ani de zile. Nu numai că vă economisește timp, dar veți oferi servicii mai bune. Clienții și potențialii dvs. caută informații specifice înainte să ia o decizie de cumpărare. Cu o prezență online, le puteți oferi doar informațiile pe care le caută și exact când le caută. Aceasta înseamnă mai puține apeluri telefonice cu întrebări tehnice și mai multe vânzări. Puteți petrece mai mult timp lucrând la activitățile care generează venituri în afacerea dvs. și puteți petrece mai puțin timp rezolvând problemele obișnuite de servicii pentru clienți. Marketingul prin e-mail este unul dintre cele mai eficiente moduri de a dezvolta o relație și de a crește vânzările.